• Darmowa dostawa od 99 zł
  • 100 dni na zwrot
  • Zyski dla stałych klientów
  • Zniżki do 90%
  • Darmowe kursy

FAQ

LOGOWANIE

 

Nie pamiętam hasła, co mam zrobić?

 
Skorzystaj z funkcji odzyskiwania hasła, która znajduje się na stronie:
 
 
Twój login to adres e-mailowy podany przez Ciebie podczas rejestracji konta.
 

Nie mogę się zalogować, co może być przyczyną?

 
Sprawdź, czy wpisywane przez Ciebie hasło jest poprawne (np. nie zawiera spacji z przodu lub z tyłu) i czy na klawiaturze nie masz wciśniętego klawisza “Caps Lock”.
 

ZAKUP 

 

Gdzie znajdę sygnaturę produktu?

 
Sygnaturę znajdziesz w opisie produktu pomiędzy jego nazwą a ceną. Sygnatury mają formę litery i 4 cyfr.
 

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

 
Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie, ale chętnie pomożemy Ci w zakupie. Skontaktuj się z nami :)
 

Czy mogę prosić o pomoc w wyborze produktów?

 
Oczywiście :). Wyślij do nas wiadomość e-mail na adres: “sklep@pasart.pl” lub napisz do nas na czacie. Rozmowę możesz rozpocząć, klikając w okrągły obrazek w prawym dolnym rogu strony.
 
Zerknij też na porady dla początkujących znajdujące się na blog.pasart.pl.
 

Czy macie sklep stacjonarny?

 
Nie, całą sprzedaż prowadzimy przez Internet. Na miejscu nie ma możliwości oglądania, wybierania produktów oraz płacenia.
 

Jak złożyć zamówienie?

 
Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, naciskając na okrągłą różową ikonkę (pod ceną, obok znaku “plus”). Następnie naciśnij na odnośnik "Koszyk", który znajduje się w prawym górnym rogu strony. Sprawdź czy zgadza się ilość produktów, które chcesz kupić. Wybierz opcję płatności i dostawy, a następnie naciśnij przycisk "Przejdź do kasy". Wypełnij dokładnie adres do wysyłki, kliknij na napis “Akceptuję regulamin sklepu”, a potem na przycisk "Złóż zamówienie". Jeśli proces przebiegł poprawnie, na podany przez Ciebie adres e-mail przyjdzie powiadomienie z numerem zamówienia. 
 

Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

 
Możesz dokonać zakupu bez rejestracji. Warto jednak mieć u nas konto ze względu na zniżki dla stałych klientów ;)
 

Czy produkty, które mam w koszyku są dla mnie zarezerwowane?

 
Produkty rezerwujemy dopiero w momencie złożenia zamówienia.
 

Nie mogę złożyć zamówienia. Co może być przyczyną?

 
Sprawdź, czy przy którymś z produktów nie widnieje informacja, że jest on już wyprzedany. Jeśli tak, usuń go z koszyka. Jeśli korzystasz z kodu promocyjnego, upewnij się, że jest on poprawnie wpisany (bez spacji). 
 

Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedną przesyłkę?

 
Tak, jeśli zamówienia zostały założone po zalogowaniu na konto pasart.pl, mają status “Przyjęte”, nie są jeszcze opłacone, ani nie rozpoczęto w nich płatności za pośrednictwem serwisu PayU. 
 
Aby połączyć dwa lub więcej zamówień, zaloguj się na swoje konto pasart.pl, przejdź do zakładki “Moje zamówienia” i skorzystaj z odnośnika, który znajduje się na niebieskim pasku nad listą zamówień, w zdaniu: “Wygląda na to, że masz różne zamówienia, które możesz połączyć w jedno. Zrób to tutaj.” 
 
Pamiętaj, aby przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia łączonego sprawdzić, czy zgadza się wybrana przez Ciebie opcja płatności i dostawy, a także adres do wysyłki.

Jeśli nie masz konta, a chcesz połączyć zamówienia, napisz do nas na adres sklep@pasart.pl i podaj numery zamówień, które chcesz połączyć.
 

Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

 
Możesz zmienić wyłącznie zamówienie nieopłacone, które nie zostało jeszcze przekazane do spakowania. Zaloguj się na swoje konto.pasart.pl, przejdź do szczegółów zamówienia i skorzystaj z opcji “Edytuj”, która znajduje się pod listą zakupionych produktów.

Czy mogę dołożyć coś do zamówienia, które jest już pakowane?

 
 Tak, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane. Skontaktuj się z nami w tym celu.
 

Mój kod rabatowy nie działa, dlaczego?

 
Kod może być już nieważny lub został błędnie wpisany. Sprawdź, czy nie ma przy nim zbędnych spacji. klikanie wstecz w przeglądarce - sprawdzić jak będzie promocja 
 
Jeśli problem wciąż występuje, skontaktuj się z nami przed opłaceniem zamówienia. Przyznamy Ci należną zniżkę :)
 

Jak mogę uzyskać kod rabatowy?

 
Zapisz się do naszego newslettera, śledź naszą stronę na Facebooku i złap najbliższą promocję :)   
 

Czy przy zakupie większej ilości produktów sprzedawanych na odcinki otrzymam je w jednym kawałku?

 
Produkty takie jak: łańcuszki, rzemienie czy sznurki sprzedajemy już pocięte na odcinki o długości podanej w opisie przedmiotu. 

Do czego służy schowek i jak dodać tam produkty?

 
Schowek, to inaczej lista produktów, które Ci się podobają i chcesz je zapamiętać. Dodanie do schowka nie rezerwuje produktów ani nie dodaje ich do koszyka. Aby dodać produkty do schowka, zaloguj się a następnie kliknij w napis "Dodaj do schowka", który znajduje się na karcie produktu zaraz pod przyciskiem "Dodaj do koszyka". Twoje produkty w schowku znajdziesz przez kliknięcie w ikonkę serduszka u góry, po prawej stronie. Z poziomu schowka, możesz później dodać produkty do koszyka, jeśli tylko są jeszcze dostępne.


PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

 
Wybierz jedną z opcji: przelew lub płatność przy odbiorze paczki (gotówką lub kartą płatniczą). 
 
Przelew możesz wykonać za pośrednictwem serwisu PayU, naciskając na przycisk “Płacę” po złożeniu zamówienia, lub bezpośrednio na nasze konto bankowe (w tytule przelewu podaj numer zamówienia):
 
Maximus Maciej Krauze
Bank Inteligo (PKO BP) 50 1020 5558 1111 1640 1360 0577
 
Nie przyjmujemy wpłat przy odbiorze osobistym zamówienia w siedzibie naszej firmy.
 

Czy mogę wykonać przelew po otrzymaniu towaru na podstawie faktury?

 
Nie, zamówienie musi zostać opłacone przed wysyłką lub podczas odbioru paczki za pobraniem. 
 
Jeśli potrzebujesz fakturę pro forma, aby wykonać przelew, umieść prośbę o jej wystawienie w polu “Wiadomość do sprzedawcy” podczas składania zamówienia lub wyślij nam wiadomość na adres: “sklep@pasart.pl”.
 

Czy mogę zapłacić kartą płatniczą przy odbiorze paczki? 

 
Tak, odbierając przesyłkę możesz zapłacić kartą płatniczą lub telefonem na terenie całego kraju. 
Kurierzy wyposażeni są w zbliżeniowe, mobilne terminale płatnicze. Również wybrane paczkomaty przyjmują płatność kartą.
 
Wyjątkiem są zamówienia z wysyłką za granicę, które nadajemy wyłącznie po uprzednim opłaceniu.
 

Czy mogę zapłacić kartą płatniczą online?

 
Tak. Nasze płatności online obsługiwane są przez serwis PayU. Przycisk “Płacę”, który pojawia się po złożeniu zamówienia, odnosi do strony ww. serwisu. PayU honoruje karty debetowe i kredytowe, krajowe i zagraniczne.
 

Moja płatność została przerwana. Czy mogę do niej powrócić?

 
Tak, jeśli zamówienie zostało złożone po zalogowaniu. Przejdź do zakładki “Moje zamówienia”, a następnie w szczegóły zamówienia, które chcesz opłacić. Na samym dole strony, w części “Płatności”, pod słowem “Status” naciśnij przycisk “Anuluj”. Zainicjuj nową płatność naciskając ponownie na przycisk “Płacę”.
 
W przypadku zamówienia złożonego bez logowania wykonaj przelew zwyczajny na poniższy rachunek:
 
Maximus Maciej Krauze
Bank Inteligo (PKO BP) 50 1020 5558 1111 1640 1360 0577
W tytule przelewu podaj numer zamówienia.
 

Czy mogę zapłacić przez PayPal?

 
Nie udostępniamy płatności PayPal. Dostępne formy płatności to przelew (bezpośrednio na nasze konto bankowe lub poprzez serwis PayU) i płatność przy odbiorze paczki (wysyłka za pobraniem).
 

WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

 

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

 
Zamówienia nadajemy przeważnie w ciągu 1 dnia roboczego, licząc od momentu otrzymania wpłaty (przesyłki opłacone przelewem) lub od złożenia zamówienia (przesyłki pobraniowe).
 
Termin dostarczenia paczki przez kuriera InPost lub kuriera Poczty Polskiej to zwykle 1-2 dni robocze.
 

Ile kosztuje wysyłka?

 
Koszt wysyłki jest jednakowy przy wyborze Poczty Polskiej, kuriera InPost oraz paczkomatu i wynosi:
 
8,90 zł - płatność przelewem;
12,90 zł - płatność przy odbiorze paczki.
  
Zamówienia o wartości powyżej 99 zł wysyłamy gratis, niezależnie od wybranej formy płatności.
 
Wymienione koszty wysyłki dotyczą wyłącznie terenu Polski.
 

Z usług jakiej firmy korzystacie?

 
Współpracujemy z firmą kurierską InPost (przesyłka kurierska 48 h lub przesyłka do paczkomatu) oraz z Pocztą Polską (Pocztex Kurier 48 h).
 

ZAMÓWIENIA Z WYSYŁKĄ ZAGRANICZNĄ

 

Ile kosztuje wysyłka za granicę?

 
Koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie. Skontaktuj się z nami po złożeniu zamówienia, ale jeszcze przed jego opłaceniem.
 

Jak mogę opłacić zamówienie?

 
Wykonaj przelew na nasze konto bankowe:
 
Maximus Maciej Krauze
Bank Inteligo (PKO BP) PL 50 1020 5558 1111 1640 1360 0577
SWIFT – BPKOPLPW
 
lub poprzez serwis PayU, korzystając z przycisku “Płacę”. Przedtem jednak skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów wysyłki zagranicznej.
 
Nie wysyłamy za granicę przesyłek za pobraniem. Nie udostępniamy również płatności za pośrednictwem serwisu PayPal. 
 

Czy mogę zapłacić w euro?

 
Tak, skorzystaj z opcji “Płacę”, która pojawi się po złożeniu zamówienia. Przekieruje Cię ona do serwisu PayU, gdzie można płacić kartą, również zagraniczną. Kwota zamówienia zostanie automatycznie przeliczona na euro. Pamiętaj, aby przed rozpoczęciem płatności skontaktować się z nami w celu doliczenia kosztów wysyłki zagranicznej.
 

ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIENIA

 

Chcę odebrać zamówienie osobiście. Jak mam to zrobić?


Wybierz opcję „odbiór osobisty” podczas składania zamówienia, opłać zamówienie i poczekaj na wiadomość e-mail ze sklepu o gotowości Twojej paczki do odbioru.
 
Zamówienia   wydajemy wyłącznie po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty, ponieważ nie mamy możliwości przyjęcia płatności na miejscu. 
 

Gdzie i kiedy mogę odebrać moje zamówienie? 


Zapraszamy do odbioru w dni robocze, w godzinach 8:00-16:00, w siedzibie firmy Maximus Maciej Krauze, ul. Kopanina 54/56 w Poznaniu. Jest to budynek z napisem "Centrum hurtowe", klatka B3, trzecie piętro.
 
Pamiętaj, aby przed przyjazdem sprawdzić na swojej poczcie e-mail, czy Twoje zamówienie zostało już spakowane.
 

Czy mogę na miejscu dokonać zakupu lub obejrzeć produkty?


Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej w siedzibie naszej firmy. Nie mamy również ekspozycji towaru, która umożliwiałaby przeglądanie produktów na miejscu.
 

Czy mogę wymienić produkty na miejscu?

 
Na miejscu możemy jedynie przyjąć Twój zwrot. Na zamienniki złóż osobne zamówienie, które rozliczymy ze zwrotu i przygotujemy dla Ciebie do odbioru w późniejszym terminie. 
 
Pamiętaj, aby do zwracanych produktów dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
 

FAKTURY

 

W jakiej formie wystawiacie faktury VAT?

 
Do każdego zamówienia generujemy osobną fakturę VAT w formie elektronicznej (plik pdf). Faktura zostanie wysłana po realizacji zamówienia adres e-mail podany przez Ciebie podczas rejestracji konta lub podczas składania zamówienia (zakupy bez logowania).
 

Kiedy otrzymam fakturę?

 
  • w dniu nadania paczki w przypadku zamówień opłaconych przelewem (niezależnie od formy wysyłki);
  • w dniu odebrania przesyłki pobraniowej (kurier InPost, paczkomaty);
  • 3-4 dnia roboczego po odebraniu przesyłki pobraniowej (Poczta Polska);
  • po zmianie statusu zamówienia na “Zakończone” w przypadku paczek odbieranych osobiście.
 

Gdzie mam podać dane fakturowe?

 
Możesz to zrobić przed rozpoczęciem zakupów, po zalogowaniu na swoje konto pasart.pl, w zakładce: Mój profil > Moje dane > Edytuj lub podczas składania zamówienia (opcja “Dane firmowe do faktury”).
 
Jeśli zamówienie zostało już złożone, prześlij nam dane do faktury na adres: “sklep@pasart.pl”.
 
Jeśli nie uzupełnisz danych firmowych, faktura zostanie wystawiona automatycznie na imię i nazwisko oraz dane adresowe podane podczas rejestracji konta / składania zamówienia (zakupy bez logowania).
 

E-mail z fakturą do mnie nie dotarł. Co mam zrobić?

 
Sprawdź folder “spam” w swojej skrzynce pocztowej. :) 
 
Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, fakturę znajdziesz też w zakładce: Moje zamówienia > Szczegóły zamówienia > Faktura (pod listą produktów).
Jeśli nie masz zarejestrowanego konta, napisz do nas na adres: “sklep@pasart.pl”.
 

Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?

 
Nie, ale możemy wystawić fakturę pro forma. Wystarczy, że umieścisz taką prośbę w polu “Wiadomość do sprzedawcy” podczas składania zamówienia lub skontaktujesz się z nami po złożeniu zamówienia pod adresem: “sklep@pasart.pl”.
 

ZWROTY I REKLAMACJE

 

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

 
Odstąpienie od zakupu jest możliwe w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Jeśli masz konto w naszym sklepie, dajemy Ci na to aż 100 dni. 
 
Zwracane produkty odeślij na adres Maximus Maciej Krauze, ul.Kopanina 54/56, 60-105 Poznań, wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu. W przypadku zwrotu pełnowartościowego towaru koszty przesyłki pokrywa nabywca.
 

Czy mogę dokonać zwrotu produktów w siedzibie firmy?

 
Tak, produkty należy zwrócić wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
 
Nie jest możliwe rozliczenie towaru oraz wymiana na inne produkty podczas dokonywania zwrotu. Rozpatrzenie zwrotu lub reklamacji może potrwać do 14 dni. Zwykle jednak uwijamy się z tym szybciej ;)
 

Jak mogę złożyć reklamację?

 
Wyślij nam mejla na adres: “sklep@pasart.pl” i opisz sytuację. 
 

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

 

W jaki sposób mogę uzyskać zniżkę z tytułu programu lojalnościowego?

 
Krok pierwszy: Załóż konto w naszym sklepie i zawsze loguj się przed rozpoczęciem zakupów.
 
Krok drugi: Dokonaj zakupów o łącznej wartości minimum 300 zł w ciągu następujących po sobie kolejno trzech miesięcy.
 

Ile będzie wynosić moja zniżka?

 
To zależy od Twojej średniej miesięcznych zakupów:
 
Crystal Od 100,00 zł do 299,99 zł 10% 2 darmowe przesyłki w miesiącu
Pearl Od 300,00 zł do 499,99 zł 15% 3 darmowe przesyłki w miesiącu
Ruby Od 500,00 zł do 699,99 zł 20% 4 darmowe przesyłki w miesiącu
Diamond Od 700,00 zł 25 % Bez limitu
 
Przy obliczaniu średniej brane są pod uwagę wyłącznie zamówienia złożone po zalogowaniu na konto pasart.pl, o statusie “opłacone”, to znaczy takie, za które płatność została nam już przekazana.
 
Rabat dotyczy produktów nieprzecenionych i nie łączy się z innymi przecenami w sklepie. 
 
Darmowa wysyłka dotyczy natomiast terenu Polski i obejmuje wyłącznie zamówienia opłacone przelewem.
 

W jaki sposób liczona jest średnia zakupów w programie lojalnościowym?

 
Sumujemy wartość (po odliczeniu rabatów) zamówień opłaconych i złożonych po zalogowaniu na konto pasart.pl z ostatnich 3 miesięcy i dzielimy je na 3. Status nadajemy pierwszego dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.
 
Na przykład:
 
W styczniu opłacisz zamówienie za 100 zł. 
W lutym kupisz produkty za 50 zł.
W marcu - za 150 zł.
1 kwietnia przyznamy Ci status Crystal (100 +50+150=300, 300 / 3 = 100)
 
Inny przykład:
 
1 stycznia założysz konto, ale nic nie kupisz.
W lutym również nie kupisz nic.
31 marca opłacisz poprzez PayU zamówienie za 300 zł.
1 kwietnia przyznamy Ci status Crystal (300 +0+0=300, 300 / 3 = 100)
 
Pamiętaj! Przy obliczaniu średniej brane są pod uwagę wyłącznie zamówienia, za które płatność została nam już przekazana na konto (zamówienia o statusie “opłacone”).
 
Na przykład:
 
W styczniu opłacisz zamówienie za 100 zł. 
W lutym kupisz produkty za 50 zł.
31 marca złożysz zamówienie za 300 zł z płatnością przy odbiorze. Wpłata pobraniowa zostanie nam przekazana 15 kwietnia.
W maju zrobisz zakupy za 550 zł.
1 kwietnia nie otrzymasz statusu w programie lojalnościowym (100 +50+0= 150, 150 / 3 = 50), jednak Twoje zamówienie z marca zostanie wzięte pod uwagę przy obliczaniu średniej 1 maja - otrzymasz wówczas status Pearl (50+300+550 = 900, 900/3 = 300)
 

Jak często aktualizowany jest status w programie lojalnościowym?

 
Co miesiąc. 1 dnia każdego miesiąca kalendarzowego obliczamy średnią zakupów z poprzednich trzech miesięcy. Status jest przyznawany na kolejny miesiąc.
 
Na przykład:
W lipcu kupisz produkty za 50 zł
W sierpniu - za 100 zł
We wrześniu złożysz zamówienie za 150 zł.
Status Crystal otrzymasz 1 października i będzie on ważny do 31 października.
 
Przy obliczaniu średniej brane są pod uwagę wyłącznie zamówienia złożone po zalogowaniu na konto pasart.pl i opłacone (za które płatność została nam już przekazana nas konto).
 

Jeśli skorzystam z kodu promocyjnego mając jednocześnie status w programie lojalnościowym, która zniżka zostanie mi przyznana?

 
Zostanie Ci przyznana zniżka z kodu promocyjnego.
 

Posiadam status w programie lojalnościowym, ale nie mam zniżki w zamówieniu, dlaczego?

 
Przyczyną może być złożenie zamówienia bez logowania na konto, dokonanie zakupu zanim został Ci przyznany status w programie lojalnościowym lub wybór wyłącznie produktów już przecenionych (rabat z programu lojalnościowego nie łączy się z innymi zniżkami w sklepie).
 

Mam status w programie lojalnościowym, ale nie została mi przyznana darmowa wysyłka, dlaczego?

 
Przyczyn może być kilka: 
  • zamówienie zostało złożone bez logowania;
  • zamówienie zostało złożone zanim został Ci przyznany status w programie lojalnościowym;
  • wybrałaś/łeś opcję płatności przy odbiorze paczki (darmowa wysyłka w programie lojalnościowym dotyczy wyłącznie zamówień opłaconych przelewem);
  • wykorzystałaś/łeś swój miesięczny limit darmowych wysyłek w miesiącu;
  • złożyłaś/łes kilka zamówień, które następnie zostały połączone w jedną paczkę - w takich sytuacjach darmowa wysyłka z zamówień łączonych nie wraca automatycznie do puli, ale na Twoje życzenie zostanie Ci przyznana przez pracownika naszego sklepu - skontaktuj się z nami przed opłaceniem nowego zamówienia.
 

Czy darmowa wysyłka w programie lojalnościowym dotyczy zamówień za określoną kwotę?

 
Nie, nie ma znaczenia, za jaką kwotę złożysz zamówienie. Pamiętaj jednak o wybraniu płatności przelewem, gdyż darmowa wysyłka nie obejmuje zamówień płatnych przy odbiorze.
 

POZOSTAŁE

 

Jak wypisać się z newslettera?

 
Skorzystaj z odnośnika, który znajduje się na dole wiadomości z newsletterem lub napisz do nas na adres: “sklep@pasart.pl”.
 

Jak mogę usunąć swoje konto w sklepie?

 
W celu usunięcia konta, napisz do nas e-mail na adres: sklep@pasart.pl


Czy dajecie artykuły do testowania lub jak zostać ambasadorką pasart?

 
Przeczytaj artykuł na naszym blogu.